sobota, 3 listopada 2012

23.Animacje 2 ! ;3

Na wstępie przepraszamy za długą nieobecność. Ale ostatnio wyjątkowo dużo zajęć w szkole na nas spadło. Sprawdziany, kartkówki, zajęcia w samorządzie. Wybaczycie nam? ♥ Na przeprosiny post z animacjami. Większość pochodzi z nowego teledysku chłopców do Little Things. Miłego oglądania ;*

Komentarz zbędny.. ♥ :D
L: Oczy ze Shreka mówisz? Hmm.. może być tak? :D

Z: Hazz, przestań się patrzeć na te drzwi. [T.I] przyjdzie za  30 minut!



N: Ale śliczna!...Będę pierwszy! :D
Li: Chodź, kochanie.. dam ci całusa! ;33
N: Ślicznoto! Nigdy więcej nie próbuj mi nawet mówić, że jesteś brzydka! ;*

N: Ale [T.I] jest śliczna!
Z: ONA JEST MOJA, rozumiesz?


[T.I]: Lou, co porabiasz dziś wieczorem?
L: No wiesz.. takie tam :D
H: Wreszcie mam do [T.I] darmowe minuty. Mama nie będzie się wściekać  czytając rachunek  ;)

N: [T.I] piła z tej puszki! ;*
Z: Lubisz autka?.. Ja mam bardzo fajne autko.. ♥
Z: Nie wchod.. to Ty, [T.I] ?! :D
Hazz, kiedy zobaczył Cię w windzie ;3
Li: Mówisz, że nie dasz całusa? A wiesz, że się wtedy obrażę? ♥
N: Ehh, widzę Liam, że dopóki [T.I] tu jest, to sam sobie nie poradzisz.. ;3
Z: Czy ja Cię kocham? Nawet bardzo ;*
Lou: Ty..ja.. marchewki. Co ty na to? ;*
H: [T.I], zimno Ci, kochanie? ;*
Mam nadzieję, że się podoba! :D czekam na Wasze komentarze. ;*

6 komentarzy:

  1. Ale zajebiste! Przepraszam, ale inaczej określić się nie da! Każdy jeden śmieszniejszy od drugiego. Ja wybaczam nieobecność :) Pisz dalej :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah;D Uśmiałam się;) Jesteś cudowna;* Zajrzysz? http://everyday1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, bardzo chętnie :) Dziękuję za ciepły komentarz ;*

      Usuń
  3. Super ;***
    You are my inspiration <3

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHAHAA jakie świetne hahah :D
    wejdziesz i skomentujesz ? liczę , że Ci się spodoba i nawet zaobserwujesz :D : sameemistakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbiste ;**
    Kiedy dodasz jakiś imagin z Hrr'ym lub Zayn'em ? : )

    OdpowiedzUsuń