piątek, 7 września 2012

8.

   [T.I] = Twoje Imię                                  

                                    Zayn: [T.I] nie może się dziś ze mną spotkać :'c
           
 [T.I]: Harry, kto z was twoim zdaniem jest najseksowniejszy? 

Niall: W garderobie czekają  na mnie ciasteczka! :D

                                         Zayn, kiedy podchodziłaś po autograf ;*

Harry do Ciebie: Chodź tu, Kotku! ;D


Przechodzisz obok 1D i puszczasz oczko do Louisa. Widząc to chłopak mówi: Chłopaki, trzymajcie mniee.. ;)


Zayn: [T.I], przyjdziesz dzisiaj do mnie? ^,^

Przeprowadzasz wywiad z One Direction. Nie możesz się skupić, bo Harry cały czas Ci się przygląda. Nagle pyta : dasz mi swój numer? i robi tą słodką minkę :3

Zayn: [T.I] dała mi swój numer!

Louis do Liama: Ejj, [T.I] powiedziała, że wejdzie na twittera o 18.00. Po co ty siedzisz i czekasz na nią  już od 07.00 rano?! 



Liam: Witaj skarbie! ;*

Harry po obejrzeniu horroru: [T.I], boję się... Przytulisz mnie? ;D

Naill: Kocham Cię, Skarbie :*



To pierwszy taki imagin mojego autorstwa. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu : ) 

KOONIEC! ;3 
P.S. nie mogłam się powstrzymać i dodałam tą animację! ;D 








2 komentarze: