środa, 6 lutego 2013

35. Nominacje :*

Dziękujemy za nominacje!  :*
http://imagine-one-direction-with-you.blogspot.com/p/the-liebster-awards.htm
The Liebster Awards:

  1. Ulubiony kolor?
  2. Ulubiony wykonawca?
  3. Nuta na dziś?
  4. Za co cenisz najbardziej swojego idola?
  5. Czego nie znosisz w ludziach?
  6. Żałujesz czegoś?
  7. Co byś wybrała: cofnięcie się w przeszłość, czy podróż w przyszłość?
  8. Co sądzisz o Zerrie, Elounor i Lanielle?
  9. Ulubieniec z 1D?
  10. Ulubiony serwis społecznościowy?
  11. Czy jest coś, co chciałabyś zrobić jeszcze raz?
Odpowiedzi:
1. Oliwia: Niebieski, Fioletowy
    Marta: Biały, Błękitny 

2. O: Hmm... Jessy J, i podobnie jak Marta , Michael Jackson
    M: Michael Jackson, Bruno Mars
3. O: Jessy J - Nobody's perfect 
    M: Amy Winehouse - Rehab 
4. O: Jessy J cenię za wiele dobrych piosenek z przesłaniem, które nie są "machnięte" jak np. Little Mix... opowiadają one o przezyciach piosenarki i nie tylko. Ma dobry wokal o którym "gwiazdki" z tego zespołu mogą tylko pomarzyć.  Życzę jej wielu sukcesów. 
Michaela Jacksona cenię za charyzmę, za to,że nie przejmował się oskarżeniami ludzi, dalej rozwijał swoją karierę muzyczną i nie załamał się psychicznie. Był silnym człowiekiem, szkoda,że już go z nami nie ma.
    M: Michael Jackson jest i mimo śmierci będzie dla mnie wyjątkowy nie tylko za ogromne możliwości wokalne, był też niesamowitym człowiekiem, który potrafił stawić czoła nie zawsze łatwej rzeczywistości. 
5. O: Nie znoszę, gdy ludzie klamią w żywe oczy, mówią nie prawdę o sobie udają kogoś innego,aby zaprzyjaźnić się z kimś, lub po prostu chcą komuś zaimponować oraz gdy ludzie oczerniają mnie za plecami choć mnie dobrze nie znają. 
   M: Nie znoszę chamstwa, zbyt dużej pewności siebie, arogancji i kłamstw. Unikam takich osób ;)
6. O: Żałuje wielu rzeczy, trudno mi o nich teraz mówić... 
    M: Staram się nie myśleć o popełnionych błędach i po prostu żyć teraźniejszością 
7. O: Podróż do przeszłości.
    M: Podróż do przeszłości. Nie chce wiedzieć co mnie czeka kiedyś w życiu. Pragnę odkrywać te karty z czasem :)

8. O: zerrie......... co tu dużo mówić, dla mnie ten związek wydaje się sztuczny przez nią, ona niby taka "gwiazda",a dzięki niemu wypromowała siebie i przy okazji zespół. Tylko błagam nie piszcie ,że to przez wygraną w X-factorze, bo nie uwierze. Myślicie,że ja wcześniej słyszalam o niej i jej zespole,że wszystkie jej wierne fanki zaczęły się od ich wygranej..? Nie, własnie ja sądze że to dzięki "zerrie" tak się stało. Kiedy ich związek się rozpadnie nadal będziecie ją wielbić i twierdzić że umie śpiewać oraz że jest sliczna i wgl. ?No nie sądze... Razem wyglądają jak PLASTIKOWA BLOND DZIUNIA + PRZYSTOJNY  FACET co wspólnie daje mieszankę wywołującą u mnie niesmak. 
Elounor - Fajna para, nic do nich nie mam. Widać,że jest między nimi ta więź miłosna nie to co wyżej ( "zerrie" ).

Lanielle - Szkoda, że się rozstali... :(
   M: zerrie- nie jestem zachwycona ich związkiem, ale nie mam tu nic do gadania 

Elounor- według mnie słodko wyglądają razem... widać,że się kochają. 
Lanielle - Wielka szkoda, że się rozstali. Kibicowałam ich miłości, jednak jak widać nie dali rady przetwać wszystkich trudności 
9. O: Zayn Malik ♥
    M: Pewnie zdradza mnie nazwa... :D - Harry Styles  ♥  


10. O: Facebook / Twitter
       M: Głównie facebook ;) Ale często wchodzę też na twittera
11.O:Jeżeli byłaby taka możliwość to oczywiście,że tak.
     M: Tak.Podejrzewam, że każdy człowiek w głębi serca pragnie powtórzyć/ naprawić coś ze swojej przeszłości. 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz