piątek, 29 marca 2013

45. Animacje ;*

Dziewczyny, liczę na to, że się spodoba i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza? ♥
Miłego czytania, Kochane ;*
~Marta Styles

[T.I]: Harry, może to ja dzisiaj zrobię kolację ?
image
Li: Niall, a to słyszałeś? Legenda głosi, że Niall Horan kiedyś nie był głodny. :D

Li: Masz dreszcze? Patrz jeszcze! :3

Wracając do pokoju hotelowego zastajesz w łóżku niespodziewanego gościa.. :D :3
Dziennikarz: Louis, czy to prawda, że ostatnią noc w hotelu spędziłeś z niejaką [T.I] [T.N] ?
Lou: Zgadza się... ^^  ♥


Szkolny bal. Hazza uważnie Ci się przygląda, po czym lekko nieśmiałym, zachrypniętym  głosem mówi:
H: Skarbie, wiesz, że jesteś najpiękniejsza ?


[T.I]: Mmmm... ale z ciebie przystojniak.. :D
N: No wiem, wiem ;*

[T.I]: Co myślisz o tamtej dziewczynie ?  Ehh.. jest śliczna ;/
Z: Czy ja wiem... Tobie nigdy nie dorówna! ;*

Z: [T.I] jest niesamowita. Taka śliczna, inteligentna..
Lou: Ciiii..... Zapomnij.. jest moja ! :3

Jesteś na koncercie 1D. Uśmiechasz się do Zayna. Chłopak nie pozostaje na to obojętny.. ;*

Dziennikarz: Louis, pamiętasz może jaka była twoja reakcja, kiedy pierwszy raz spotkałeś [T.I] ?

Z: Co myślisz o [T.I]?

Przesłuchanie na wokalistkę do zespołu. Siadasz na krześle przed pełnym składem 1D.
[T.I]: Hej ;) Jestem.. [T.I] i...
Z: Bierzemy ją! ♥ ;3


Z: No idź, powiedz jej to wreszcie!
H: No już... Nie, nie potrafię.


image
[T.I]: Po kąpieli zauważasz, że znów ktoś schował Ci ubrania.
Zdenerwowana wychodzisz z łazienki w samej bieliźnie. Wtedy zauważasz cwaniacki uśmiech swojego chłopaka.
[T.I]: Zayn! To Twoja sprawka? -.-
image
Przeprowadzasz wywiad z 1D. Jednak niespuszczający z Ciebie wzroku Hazza wciąż wykonuje pewnien dziwny ruch ustami ... :D

Na koncercie 1D zwracasz na siebie uwagę Malika. Chłopak łapie Cię za rękę. Po chwili orientujesz się, że do dłoni wsunął Ci drobną karteczkę z numerem telefonu... ♥

Podpisujący Ci zdjęcie Styles nie może spuścić z Ciebie wzroku :D

Li: Ty, ja, komedia romantyczna.. co Ty na to, Skarbie? :3
image
H: [T.I]... Kocham Cię ;*

Lou: I'm sexy and I know it! ;*

H: Wyczuwam [T.I]

Li: Oo! Hej, [T.I]. Kocham Cię !
image
H: [T.I], boli mnie brzuuuch. Może pocałujesz? :3

Li: Zdawało mi się, że widziałem kotecka :3

N: Przepraszam, którędy do wioski Smerfów? ♥



Liam: Hazz, idę dziś z [T.I] do kina! Nie mogę się doczekać!
image

image

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń